Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 20:51   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Generell studiekompetanse og studier eller yrkesfag og fagbrev?

Jeg håper virkelig at barna mine tar høyere utdannelse, og jeg kommer til å fortsette til å oppmuntre og tilrettelegge for det. Det er fordi de ikke kan gjøre regning med å ha en helse som egner seg for de aller fleste fagutdanninger. Det er jo ikke til å skyve under en stol at de fleste av de yrkene medfører langt større fysisk belastning.

Særlig eldstemann er jeg ganske sikker på at kommer til å gå i farens fotspor og bli IT-ingeniør av noe slag. Han har tre onkler med fagbrev som tjener langt mer, men de jobber også veldig mye hardere. Jeg tror forskjellen er lett å se.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat