Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 07:52   #128
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er «uekte» på deg?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Eller så kan det like gjerne være at man rett og slett ikke vet alt som sine venner. Det er flere i min omgangskrets som ville bli overrasket over å høre at jeg har migrene. Jeg unngår så godt jeg kan å snakke om sykdom.

Jeg har også migrene, og hadde flere år med mye plager. Men nå har jeg det heldigvis veldig sjelden, fordi jeg bruker forebyggende medisin som fungerer (altså ikke Botox). Men det at jeg har migrene er det veldig mange i mine omgivelser som ikke vet, det var ikke noe jeg snakket mye om i de årene det var på det verste heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat