Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 08:35   #2
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Jeg synes også det blir mer og mer vanlig med banning, og tenker at dette har sammenheng med en generell synkende språklig bevissthet i befolkningen. Grensene for hva som passer å si hvor og når, er blitt mer utydelige- det "ække så nøye." Selv banner jeg bare når jeg , *kremt* jeg ser på folk som banner mye som litt enkle (det stemmer forøvrig godt på J.F Karlsen. ) og synes ofte at banning er et resultat av manglende ordforråd. Siden jeg har mange ord å ta av, og absolutt ikke er en enkel person (kan tolkes på mange måter...) banner jeg minst mulig. På den måten får banningen også mer kraft når jeg først gjør det! Når det gjelder barna, får de ikke lov til å banne, og jeg banner heller ikke foran dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat