Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-18, 07:45   #24
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan kan jeg øke kosefaktoren her?

Jeg synes det er lettere å pynte oppå bord hvis jeg kjøper et pent brett og fyller det med ting, se et par ideer her: https://www.bohus.no/boinspirasjon/f...sjon-til-hytta I tillegg er det viktig å tenke store ting først samt å huske på ikke å gå i symmetrifellen (ikke to av hver av alt og heller stille opp litt skjevt enn i midten etc.). Kjøp gjerne litt flere ting enn du trenger mens som passer sammen slik at du kan bytte på. Ta gjerne med brettet og prøv deg frem. Om du går på en butikk med betjening, kan de såklart hjelpe deg. Bring inn noe uventet og "rart" i mixen slik at du unngår katalogpreg. Gå gjerne på markeder eller bruktbutikker etter at du har funnet hovedelementene. Siden du har et såpass moderne og stilrent interiør, er du egentlig veldig fri til å velge fritt ift pynt. Eneste jeg vil si, er at den bør bryte litt med det du har, altså ikke samme stil som sofaer/bord.

Når det gjelder puter, trenger du flere og igjen ikke likt på hver side. Såklart kan du ha to av hver av noen, men også enkle. Bland materialer etter at du har bestemt deg for farger.

Av planter kan du ha succulenter og kaktus, såklart, men det finnes også et par fine i plast. Husk at planter på en hytte med store vinduer heller bør ta opp noe utenfra enn å tilføre en helt annen stil (ikke palmer på en norsk hytte, liksom).

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat