Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-17, 10:35   #427
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store hundetråden

Hva slags sort er det, Guttemammis? Vakker!


(Jeg traff verdens dårligste vakthund i går, da jeg stakk innom en i nabolaget for å kjøpe honning. Ved porten kom det løpende en ekstremt blid labrador retriever, som etter at jeg hadde hilst på den bråsnudde opp igjen i hagen, kom tilbake med en leke og la den foran meg med verdens ivrigste og mest forventningsfulle uttrykk. Så utrolig lykkelig da jeg kastet den til ham et par ganger, han hadde gladelig latt meg rygge en lastebil opp til huset og tømt det. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat