Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 12:49   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Parkeringshus i Trondheim

Jeg vurderer å ta med ungene på en tur til Trondheim i ferien. Vi har ikke vært der siden de to eldste var små og ingen av dem husker det. Så tenkte det kunne være en fin utflukt. Har funnet rom på Thon Hotel Nidaros som var noe av det som kom rimeligst ut så lenge vi ikke ville bo på vandrehjem. Og med gratis kveldsmat sparer vi litt på maten også.

Men jeg er lite glad i bykjøring. Vi må ha bilen med, siden planen er at vi skal kjøpe noe på IKEA før vi drar hjem. Så jeg tenker at det beste er å bare kjøre direkte til et parkeringshus og la bilen stå der til vi skal dra igjen. Så er det noen som kan anbefale meg et parkeringshus som er enkelte å kjøre til og som ikke er for langt å gå til hotellet fra?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat