Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-16, 18:01   #57
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser dere på Michelin-restauranter?

Før i tiden pleide mannen og jeg å dra på stjernerestauranter på bursdager og sånt. Men nå skjer det nesten aldri lenger, unntatt en del med jobb. Jeg vil heller på upscale sushirestauranter om vi skal flotte oss. Jeg er ikke matglad, unntatt sånn mat som vi får på Sawan og Hanami og den slags steder. Blir det for fransk og dystert så fenger det lite. Jeg var på en urtråkig tostjerners i London. Kjedelig, yet another snobberestaurant. Men så kom George og Barbara Bush (heter hun det? Kona til senior?). DA først ble det minneverdig for meg. )

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat