Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-17, 10:07   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.846
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året er en sirkel, uken er en linje

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Året er en sirkel, som følger klokken. Noe annet er jo uhørt. Jeg testet forresten min sindige 13-åring på dette i går, hans år går motsatt vei og månedene er ikke like lange. Kan det være fordi han er venstrehendt? Han er en av de mest logiske og regelbundne skikkelsene jeg vet om.

Jeg tenker som deg, og er venstrehendt. Eller strengt tatt tenker jeg vel knapt på dette overhodet - det er nå bare som det er, og det eneste logiske er jo at det følger klokka og starter på 12 hvis det nå først på død og liv skal være en sirkel.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat