Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 08:10   #31
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye regjeringen og den nye regjeringsplattformen

For meg var det i alle fall overtydelig at Venstre ikke utelukket samarbeid med FrP, såpass overtydelig at jeg valgte å ikke stemme på dem for første gang.

«En stemme til Venstre er en stemme til FrP» er kjip konklusjon Jeg kan ikke fordra sånne utsagn. En stemme til et parti er en stemme til et parti, ikke til et annet. Det er FrP-velgerne som har skyld i at FrP sitter i regjering.

En stemme til Venstre ved forrige valg var en stemme som har gitt Venstre innflytelse. Noen av oss ønsket en hardere linje mot FrP, men jeg synes det er urettferdig å si at stemmer på ett parti er stemmer på et annet. Jeg klandrer ikke Ap-velgere for å stemme på det håpløse partiet Rødt, selv om de kan komme til å samarbeide med dem.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat