Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-22, 09:57   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat barn kan lage selv

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Det er jo enklere å gjøre det selv, for det blir gjerne mye rot.

Det er grunnen til at jeg knapt nok hadde laget mat i det hele tatt, da jeg flyttet hjemmefra. Mamma hater rot, og orket ikke unger på kjøkkenet. Vi ble jagd ut hvis hun skulle bake eller lage mat.

Jeg har heller ikke verdens beste tålmodighet til å inkludere ungene på alt av matlaging og baking, det er så mye kjappere og greiere å gjøre det selv, med fritt spillerom på kjøkkenet hvor ingen går i veien. Så selv om mine har fått utfolde seg litt mer enn jeg fikk, tross alt, kunne jeg med stor fordel ha pushet dem litt mer. De begynte forholdsvis tidlig å lage egne matpakker da. Det er da noe.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat