Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-09, 15:44   #57
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 12 ulike kroppstyper hos kvinner

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har like brede hofter som skuldre og smal midje i forhold til det. Men jeg er tynn. Og har små pupper. Mannen sier timeglass (bless him! ), men jeg trodde at man måtte være mer formfull for å havne i den kategorien.

Det har jeg tenkt også. Selv om jeg har relativt brede skuldre, har jeg tenkt at de små puppene ekskluderer meg fra timeglassfasongen. (Og det bildet som var vist, var ikke helt hva jeg forbinder med timeglass heller - jeg ville tenkt at midjen var smalere på et typisk timeglass.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat