Tråd: Snøfall
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-16, 21:36   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Her ser 6-åringen, 8-åringen og 14-åringen sammen med meg og vi er like begeistret alle sammen.

Jeg ELSKER Winter i Vidar Magnussens skikkelse. Den hvite jakken, skjerfet, han ser jo ut som han har reist seg rett opp fra pulten til Hr. Scrooge eller noe annet Dickensk. Ticks, ambisjoner, krav til orden og system i Nissens herlige kaos, det er bare å elske.

Det var helt åpenbart at Fosterhjemsforeningen stormer i vannglass. Selvsagt er dette en sårbar gruppe, men Ruth er mest forknytt og ikke spesielt til skade og det kommer jo raskt frem at hun har drømmer, håp og ønske om nærhet, hun har hatt masse humor og et spesielt fellesskap til tanten hun arvet antikvariatet fra. jeg synes det er helt tydelig og ungene syntes heller ikke hun virket særlig slem og syntes mest synd på henne allerede fra episode to. I tillegg ser vi jo at hun helt tydelig er glad i Selma allerede i episode tre, møter henne på skolen, kjøper noe godt på veien hjem, brer over henne dynen og er tydelig stresset over at Barnets Beste kom.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat