Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-18, 10:05   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.577
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Knegg knegg. Eh, nei. Jeg tar det ikke så seriøst. Men jeg himler litt med øynene og syns dere er bortskjemte og sutrete. Not loosing my sleep over you, ta det helt med ro.

Må bare presisere nok en gang at jeg blir glad for alt og synes alt av julehilsener er hyggelig og det kunne ikke falle meg inn å sutre over å få julebrev. Særlig siden jeg ikke er spesielt flink til å sende ut selv. Så er det enkelte former jeg synes er enda hyggeligere enn andre former, og det er smak og behag, mange foretrekker motsatt, noen synes ikke det er noen forskjell. Det betyr ikke at man klager over å få noe annet enn det man liker best. Jeg er trygg på at jeg har et noenlunde greit perspektiv på hva som er viktig i livet likevel altså.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-11-18 kl 10:16.
My er aktiv nå   Svar med sitat