Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-09, 00:57   #20
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan male lakkerte furudører?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Huh? Men da blir det jo ikke like bra vel? Jeg skal ikke ha noe jallagreier, dørene skal bli fine og flotte og malingen skal sitte godt og hele pakken.

Jeg har jo ikke gjort det ennå. Men den tilsynelatende kompetente mannen i malebutikken sendte meg hjem med kvistlakk, ruller, maling og whatnot og sa det var unødvendig med pussing. Jeg fikk med litt sandpapir til å ta det verste innimellom slagene, men det var aldri snakk om pussemaskin altså. Han mente egentlg ikke pussing var nødvendig i det hele tatt, det var bare jeg som insisterte.

Når det har sagt, jeg kan aldri tenke meg at det blir like fint som nye dører, men på den annen side: Det har jo sin sjarm med hjemmemalte dører også?? I gammel leilighet?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat