Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-18, 23:54   #86
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2019

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jupp. Da var det vår første. Tuppa har allerede fått konfirmasjonspresangen fra besteforeldre. Bunad med sølv. Flott at hun kan bruke den mest mulig. 50 000 er ikke småpenger. Jeg dåner litt.

For en flott gave! Og godt at dere slipper utgiften selv, om det hadde blitt bunad uansett da.

Vi har fått de siste regningene av årets konfirmasjon, og den ble dyrere enn jeg først hadde regnet med. Koldtbord i rimelige lokaler ble til treretters ute, enkel pynt ble til dyre snittblomster, og jeg lot meg generelt rive med. Og så kom jo bunaden i tillegg, og jeg er veldig glad at den ble betalt i rykk og napp i løpet av det siste året.

Nå er vi ferdig med konfirmasjoner, og mitt råd er å legge lista lavt på første. Om man legger seg på et nøkternt nivå blir forventningene hos nestemann deretter. Hos oss var lille frøken alt-må-være-slik-jeg-har-sett-for-meg sistemann ut, og der eldste stort sett gav blaffen hadde yngste en tanke bak og et ord med i laget på a.l.t!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat