Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-18, 22:16   #31
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpestopp - konsekvenser for storsamfunnet

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Angående flystopp så syns jeg det er vanskelig å kutte fly når man bor slik til at det tar flere dager å f eks komme seg til Oslo om man ikke kjører non stop og er utslitt når man kommer frem. Vi har valgt bort en reise i vinter med fly, men den er erstattet med biltur på fem timer hver vei. Vet ikke om vinninga går opp i spinninga der.

Det tror jeg det gjør. Går opp i spinninga altså. Jeg hørte en energianalytiker si noe slik som at fly forurenser mindre per person per kilometer enn bil (som da inkluderer produksjon og skroting). Så poenget var å ikke bedrive farting rundt omkring på globen, med mindre det var ved hjelp av sykkel eller tog. Vi bør heller kose oss i hjemtraktene.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat