Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-18, 02:15   #611
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

I denne saken kan det kanskje forklares med ung alder og mangel på livserfaring, men hva med alle de andre tilfellene? Nei, jeg skjønner det ikke. Jeg er dog heller ikke med i noen settinger hvor jeg må vokte meg for å tråkke noen på tærne for å klatre eller bli valgt til viktige verv. Den dynamikken er fremmed for meg. Jeg er selv sjef og veldig bevisst på min egen rolle, det skulle bare mangle.

Jeg er helt enig med deg altså. Bare en forståelig forklaring i akkurat den ene saken. Tanken på at min leder skal drikke seg full på jobbarrangement og legge an på yngre, nyansatte jenter er helt absurd. At han skulle bli synlig beruset i det hele tatt egentlig. Kulturen er rett og slett ikke slik, det ville vært utenkelig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat