Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-16, 09:26   #1
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.435
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Utrop

Haster! Sykkel som hyler og jamrer - noe jeg kan gjøre selv?

Sykkelen min har begynt å hyle og jamre seg noe aldeles forferdelig, det skjærer gjennom marg og ben. Den har vært slik før også, og da har jeg levert den inn på verksted og de har fikset det. Jeg husker ikke hva de sa var grunnen, eller hva de gjorde, men det er nok noe med bremsene, for det slutter kun når jeg klemmer inn bakbremsa (hydrauliske skivebremser). Ellers er lyden der, uavhengig av om jeg tråkker eller bare triller.

Er det noen sykkelkyndige her som aner hva lyden kommer av, og om det er noe jeg kan gjøre selv for å fikse det? Jeg skal på sykkeltur etter jobb i dag, og må rekke en båt, så jeg har ikke anledning til å levere den inn noe sted for å få det fikset. Og jeg og mine to medsyklister kommer til å bli gal av lyden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat