Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-15, 21:44   #19
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosthold og sosiale settinger

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Problemet er nok aller størst i egen familie. Mat er følelser og limet i samvær og når jeg takker nei til kake, så er det både synd på meg samtidig som det snurtes (innvendig, men dog) over at jeg på den måten avviser kjærligheten som tilbys i form av kake. Dette er sikkert vanskelig å forstå om man ikke har en sånn familie selv. Jeg er veldig bevisst på å ikke føre dette videre og har et mange hakk mer pragmatisk syn på mat selv.

Kanskje du rett og slett må begynne med å bry deg mindre om hva andre måtte mene, tenke og føle når det gjelder ditt kosthold? Ja vel, så synes de synd på deg, la dem gjøre det. Og la dem snurte, dette er ditt valg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat