Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-16, 11:01   #20
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva spontanserverer du glutenallergikere?

Herremannen har begynt i ungdomsskolen og den gutten han er mest med har cøliaki så det er en ny verden for oss også ettersom vi faktisk ikke har noen med det i omgangskretsen/familien. Gutten er med oss på hyttetur nå, så da kunne vi tenke igjennom litt. Vi skal spise tacos med skjell og svinefilet med bacon og poteter/rotgrønnsaker i ovnen. Jeg hadde gjort risengrynsgrøt som de spiste når de kom hjem fra skolen i går. Foreldrene hadde sendt med brød.

Når jeg tenker meg om så poser vi ikke så mye mat med mel i foruten pizza og pasta. Keg tror at jeg skal se til å ha noen glutenfrie rundstykker i fryseren og glutenfri pasta hjemme.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat