Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-18, 20:44   #21
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kommer jeg aldri til å lære å løpe?

Fysioterapeut er sikkert lurt når du sliter med så mye vondt. Helst før noe setter seg mer permanent.

Når det er sagt - jeg synes du har tøffe krav til deg selv. Hva skal treninga gjøre for deg? De målene du har er det veldig vanlig å ikke greie selv om man trener endel. Det er ikke alle som er laget for å løpe langt. Kunne du bli fornøyd på et lavere nivå om du ikke la lista så høyt? Eller er det konkurranse som er målet? Helsemessig vil jeg tro det beste for deg er å ikke pushe det der sånn i og med at du får såpass vondt. 170 i puls kan være helt normalt, spørsmålet er hvor tungt det kjennes.
Og helning på mølla innebærer at man løper litt annerledes. Jeg greier ikke samme tempo over tid med 1% helning som med mølla flatt. Uansett - å løpe ei mil er langt og jeg vil tro det vanligste er å ikke greie det på godt under en time. Selv om man trener jevnt.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat