Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-20, 10:21   #44
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjemmekontor, hvordan organisere seg best?

Jeg ser at dette kan bli utfordrende. Jeg har vært hjemmearbeidende digital lærer i to dager, pluss at jeg selvsagt brukte store deler av helga på jobbing - og er allerede så stiv i nakken at jeg nesten ikke kan snu hodet. Sitter ved kjøkkenbordet, bytter på å sitte på stol eller i spisesofaen. Vi bor tre voksne på 69 kvadrat, og ingen av oss har plass til skrivebord på rommene, så det finnes ikke i huset.

Jeg vet ikke helt hvordan dette skal gå. Vurderer å sitte på jobb igjen fra i morgen. Skolen er ikke stengt av, det er noe folk der, og vi har så store bygg at det vil være helt uproblematisk å holde avstand til andre. Nå er visst alle arbeidsrommene vasket ned også.

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat