Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-20, 09:16   #17
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Synes du det er vanskelig å være helt stille?

Jeg har helseutfordringer som gjør at jeg ofte er ekstremt sliten (fatique) og da kan all lyd, både unødvendig og nødvendig være ufattelig krevende å forholde seg til. Vi har stort hus med tre etasjer og jeg har også mitt eget store syrom/hjemmekontor/hvilerom i et annet hus på tomten, så jeg kan komme meg unna ved behov. Jeg takler generelt, også i friske perioder, unødvendig lyd dårlig. Jeg har dårlig tålmodighet med mennesker som nynner, plystrer, trommer eller lager annen støy fordi det er så utmattende å høre på. For ikke så lenge siden (prekorona), hoppet jeg av 31-bussen i Oslo tre holdeplasser for tidlig fordi bussjåføren plystret... jeg sliter med å gå, så det endte med at jeg måtte vente på neste buss. Jeg har støyreduserende headset, men bruker det ikke når jeg forflytter meg fordi jeg også ser dårlig. Jeg trenger å kunne stole på hørselen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat