Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-16, 10:41   #36
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: [Hytta] Hva skal man ha der? Hjelp meg å tenke

Drar på hytta ca hver 3.-4. helg. Vi tar med den boka vi leser akkurat da... De store barna tar noe klær, men det er mest fordi de ikke klarer å bestemme seg for hva som skal ligge igjen på hytta.
Vi har en bag med ting som vi må ta med neste gang.
På mobilen har jeg et notat: "ting å ha meg/kjøpe til hytta" som vi sjekker og oppdaterer. I tillegg tar jeg bilde i kjøleskapet og matskuffene. Føler meg litt rar da, men da slipper vi å ha 6 maisbokser eller makrell i tomat. For nei, man husker ikke 3 uker senere hva man lot være igjen.
Vi skifter klær til joggebukse (som ligger der)når vi kommer. Har 4-5 truser/sokker der, turtøy, fleecejakke, støvler og vasker når det trengs.
Vi har tre sykler der. Hjelmene fraktes foreløpig frem og tilbake, men tror vi kjøper 2-3 som kan ligge der (3 av 6 har "voksne-damehoder" og kan byttelåne).

Veldig deilig å bare gi minsten litt mat først og dra. Handleliste skriver vi i bilen og handler rett før vi er fremme.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat