Vis enkelt innlegg
Gammel 17-12-09, 23:47   #2
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hockeykøller og størrelser + spørsmål litt annet utstyr

Køller kappes eller forlenges ja.
Merke betyr lite, men kjøp ei trekølle du. Komposittkølle blir for avansert enda.

Hjelm må han ha, men jeg regner med at det er dekket allerede. Sånn helt i starten er det ikke så mye mer han trenger/må ha, men etter hvert kommer han til å trenge susp og albuebeskyttere i alle fall. Jeg hadde nok kanskje investert i begge deler, da jeg vet hvor vondt det er å smelle albuen i isen, mtp susp så er jeg litt blånn egentlig, men vil gå ut i fra at selv små gutter trenger det. Når de kommer enda lengre er det jo beskyttelse for rygg og brystkasse og bukse med polstring i rumpa som trengs.

Halsbeskytter er en tøy/skumgummisak som beskytter halsen litt mot skøyteblader.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat