Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-18, 14:55   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Jeg bruker ansiktskremen Decleor Intense Nutrition både som dag- og nattkrem. Har brukt den i over ti år. Eneste som funker for at jeg ikke skal bli ekstremt tørr i huden. På vinteren bruker jeg ofte litt Decleor serum under om natten. Jeg renser med rensekrem, men har ingen faste merker. Jeg har begynt å bli litt flinkere til å bruke øyekrem. Bruker nå en oppstrammende en fra Clarins.

Jeg gikk et par ganger hos hudpleier i fjor som bare kjeftet. Jeg brukte feil renseprodukter, feil krem om natta, drev ikke nok med peeling, osv., osv. Jeg gadd ikke gå til henne mer, selv om hun var verdens beste på øyenbrynsforming. Det var bare latterliggjøring og elende, og visstnok ikke noe rart at jeg så gammel ut, slik jeg behandlet huden min ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat