Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-19, 09:17   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hurtigruten med barn

Jeg leser deg som at dere skal reise Bergen-Kirkenes? I så fall tror jeg helt ærlig at dere må ha med "tusen ting" å sysselsette ungene med; det er ganske så ensformig ombord. Ta med brettspill som dere kan spille med dem, bøker, bestikk dem med nettbrett o.l. - dere skal være på en trang båt med mange mennesker rundt dere, og for meg ville det viktigste vært å unngå at ungene blir plagsomme for andre passasjerer. Løping og roping bør f.eks. holdes til lekeområdet.

Jeg ville ellers hevet meg på så mange landturer som mulig for å få variasjon - men det koster såklart penger. Et tips er å dra på flymuseet når dere ligger i Bodø i 2,5 timer; der er det mye å finne på for unger i alle aldre. Dere kan jo til og med vurdere å forhåndsbooke på Newton Flight Academy hvis det er åpent/ledig?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat