Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-19, 11:59   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sokker til ankelbukse

Jeg er allergisk mot for korte bukser og dessuten har jeg veldig lange bein. Nå har jeg blitt overtalt til å kjøpe en sykt kul bukse, men den er ikke bare for kort, den skal visst være sånn i tillegg. Altså, den går ikke til anklene på meg, som på andre, men opp på leggen.

Jaja, samme det. Spørsmålet er hvilke sokker jeg skal bruke. Går mye i ankelsokker ellers, men det er ikke fint til denne buksa, sokkene viser over skoene. Barbeint i tette sko fikser jeg ikke, det er sykt klamt.

Hva bruker dere?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat