Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-09, 23:03   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi er på Harry Potter-bok nummer to (Harry Potter og mysteriekammeret), og det er stor suksess. Poden (snart 7) er veldig engasjert og snikleser gjerne litt på egen hånd mellom øktene, og jeg synes også det er morsomt for min egen del både å lese historien om igjen, å lese den høyt, og å lese den på norsk. Før vi begynte på HP1 (som vi leste på rekordtid, og så måtte jeg kjøpe nr. 2 så snart vi var ferdige) leste vi Ronja Røverdatter, som også fungerte bra, men ikke var på langt nær like medrivende (eller morsom!).

Ha ha, jeg kan sitere ord for ord, bortsett fra at Frøkna ikke snikleser. Hun leser ikke godt nok til å gi seg i kast med bøker med så mye tekst ennå.

Teofelia er ikke aktiv