Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-12, 22:37   #49
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Navn og forventinger til uttale

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Minsten min heter Albert, noe som burde være ganske greit å uttale. Men han blir ofte kalt for Albørt, og det irriterer meg voldsomt!

Vi er ein austlending og ein vestlending, busett på austlandet. Og eg tenker at vi styrer unna slike namn som åpenbart vil få veldig ulik uttale, som for eksempel Albert. Eg veit at slekta mi på vestlandet vil seie Albårt. Og Pettår. Torstein er eit namn eg liker godt, men ikkje når austlendingane seier Tåsschtein.

Eg synest faktisk dette med uttale og uttaleforskjellar er med på å gjere det å velje namn vanskeleg, og skjønner ikkje heilt korfor nokon vel å komplisere det ytterlegare med alternative stavemåtar.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat