Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-14, 20:17   #3
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi skal pusse opp jenterommet (hjelp)

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

For å minske litt arbeid så ville jeg lagt ferdigmalte plater på noe av veggene. Riv ned den gamle tapeten på de andre veggene og sparkel. Til det trenger du to sparkelspader og hurtigsparkel. Kjøp også inn akryl og lån eller kjøp en pumpe til den. Tapet kombinert med ferdigplatene blir pent og litt brekning, vist dere ikke ønsker det, så legg ferdigmalte plater på alle veggene.

Legg gulvet først, så legger du papp på hele for beskyttelse. Bare pass på at dere ikke legger for tykt gulv så døra ikke går igjen.

Prisen kommer jo ann på hva dere legger penger i. Gulv til si maks 200 kr kvm blir jo 1400 kr. Se etter tilbud på ting og kjøp inn der dere finner tilbud. Det blir uansett noen kroner fort.

Lykke til.

Takk for svar. Vi vil ikke ha sånne ferdig plater, tror jeg. Det blir stygt så fort. Altså når man lager hull osv. Vi har det på ett av rommene og kommer til å ta det vekk på et tidspunkt. Alt her i leiligheten er laget fort og billig av de forrige eierne så vi har mye å ta tak i på sikt.

Legger man altså gulvet først? Jeg trodde man la gulvet til slutt før man legger lister rundt? Hvorfor legger man det først?

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat