Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-14, 16:39   #7
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal pusse opp jenterommet (hjelp)

Jeg ville også lagt plater - det er lettvint, og hull er da lett å fikse, man bare skjærer reint med tapetkniv, evt jevner det litt med bor, sparkler, pusser og maler over. Men jeg liker virkelig ikke fiberstrie, da...

Vi har tatt noen rom nå, (vi har vel pussa opp elleve av atten, og tatt fem mer eller mindre fra scratch) og pleier å fuge og male veggplater før golvet legges, ellers blir det jo bare søl. Jeg liker ikke laminat, så vi har snart bytta ut all den stygge laminaten her med parkett. Like fint, siden de gamle golvene er stygt lagt, med store glipper mellom bordene, og så var halvparten av dem lagt feil vei - det er vanlig at stavene følger husets lengderetning. (Dagens frustrasjonsutbrudd. ) Jeg vil heller ha noen hakk i parketten enn kald laminat, men det er meg.

Ellers er det mye morsommere og lettere å pusse opp med utstyret i orden, så om dere skal ta en del etter hvert ville jeg ha kjøpt litt først som sist. Kapp- og gjærsag og spikerpistol, for eksempel. Drill med et godt bit-sett synes jeg alle skal ha, enten de skal pusse opp eller ikke.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat