Tråd: Kaffe | Te?
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-19, 12:43   #111
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaffe | Te?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ah, ja han kjenner jeg ikke, bare han på eiersiden i Herkules.

De er knallflinke, men dønn kyniske. Er det mer lønnsomt å selge pod-kaffe, fordi 90% av oss enten ikke kjenner forskjell eller har betalingsvilje for forskjellen, ja da blir det pods, ferdig snakka.

Han startet opp Deli de LUca og ble hentet inn til å starte Espresso House i Norge. Han har vært med på to salgsrunder av Espresso House og er steinrik. Han skal være med videre også ser jeg. Og han sier rett ut at det er franchise han er opptatt av, ikke innhold.

Jeg syns han ødelegger byer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat