Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-15, 16:37   #9
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du lesemål for 2016?

Tre småunger, jeg får ikke lest en dritt, så mitt mål er bare å få lest noe i det hele tatt. Jeg fikk faktisk lest en 6-7 i fjor, og det er rekordmange siden eldstemann dukka opp... Jeg pleide også å lese minst en i uka. (Det går helst bra, Marla Singer, det er bare jeg som får sånne unger som ikke sover noe særlig før de er 2-3 år. Og så slutter hjernen min å virke når jeg ammer, men jeg har i det minste sett mange tanketomme TV-serier.)

Målet mitt får være å alltid holde på med ei bok. Så får det heller gå smått.

Jeg driver og tester Audible også, men har ikke helt innfridd så langt. (Jeg trengte hjelp til å komme gjennom ei bok jeg ikke har det minste lyst til å lese, og så viste det seg at det jeg fant var en forkorta utgave. Det funker dårlig. Har fortsatt ikke lest eller hørt noe av den i jula.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat