Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-17, 16:26   #597
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.749
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Men så kom det. Go Sana. Og hjelp, hvordan skal de få det til?

Tilbake til Yousefklippet. Hjemme hos meg mener storesøster at det er catphishing (altså en falsk profil for å lokke henne inn i noe ) fordi han visstnok ikke har noen likes på bildene sine. jeg ser det ikke, men bøyer meg eventuelt for at tenåringen ser ting jeg ikke ser.

Det kan vel også være litt slett redaksjonsarbeid. Sanas chatter var ellers bare med NRK-medarbeidere, ingen med jentene. Og i Olafiachatten dukket plutselig Mari magnus sitt profilbilde opp i stedet for Vilde.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv