Tråd: Æ
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-17, 00:09   #106
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Æ

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Men jeg fikk jo avslag første gang jeg handlet etter jeg registrerte meg.

Jeg stussa også på det der, men etter å ha studert litt på appen og systemet, så forsto jeg at man jo må bygge seg opp en 10 på topp liste, og at man ikke får rabatt før man har hadlet en vare to ganger.

Jeg handlet første gang i går etter å ha lastet inn appen. Kjøpte lite, og fikk da bare tre varer på lista. Tre varer jeg nok på sikt neppe får rabatt på. Fikk da riktignok 10 kr i velkomstrabatt.

I dag handlet jeg litt mer, og da flere varer jeg hyppig handler. Fikk null rabatt i dag. Dvs jeg fikk 1 kr rabatt på to tomater :P

OVer helga så vil jeg nok få en liten rabatt på brød og melk, da dette var varer jeg også kjøpte i dag.

Når det får gått en tid, og vi har dannet oss en 10 på topp liste som er reell ut fra eget handlemønster, så vil rabatten begynne å gjøre noe ut av seg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat