Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-24, 08:51   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Plukke opp igjen hundeposen på vei hjem

Jeg følger yngste til skolen noen dager i uka. Jeg vet at det er flere som lufter hunden samtidig som de følger sine barn. Minst 2 av dem har jeg observert, på avstand, at legger hundeposen "pent" i snøkanten/gresset på vei mot skolen og plukker den med seg på vei hjem. Jeg skjønner at de vil slippe å gå og bære på den, når de likevel skal forbi 5-10 min senere, men jeg vet og at det finnes de som ikke tar med seg hverken bæsjen eller posen.

I dag nådde vi igjen 3 tredjeklassinger som fant en slik pose og diskuterte hvem av de som skulle bære den og kaste dem i søpla på skolen. Ingen hadde kjempelyst tll å ta den, men de var veldig enige om at den skulle i søpla. Da sa jeg til dem at noen pleide å hente den på vei hjem fra tur. Så vi lot den ligge. Og på vei tilbake tok "eieren" den med seg.

Jeg har ikke hund (hadde i 2 år for ca 30 år siden). Men er dette "vanlig" å gjøre?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat