Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-18, 09:07   #63
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor lenge varer konfirmasjonsdressen, egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Guttungen går i korps. Det vil si at han til enhver tid må ha et par helt svarte sko som er gode nok til å marsjere (langt!) i. Det blir nesten alltid Ecco, og ja, det er grisedyrt. Så dette har også alltid vært penskoene hans.

Til komfen ønsker han (og jeg) seg seg brune sko. Jeg må innrømme at jeg gjerne vil at han skal være fin akkurat den dagen (jeg er svært lite opptatt av sånt ellers), selv om det er utrolig sløsete å kjøpe brune sko når han uansett har svarte. Jeg må tenke mer på dette.

Jeg har en mann som omtrent bor i dress. For han er brune sko til dress fullstendig utelukket og bare et moteblaff. Sorte sko blir aldri feil. Ikke sikkert at sånne argumenter funker for guttungen din, da.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat