Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-07, 10:11   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Barnet mitt har adhd, men er så vanskelig"

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Så bra!! Jeg jobbet jo i Life i 5 år, og fikk FANTASTISKE tilbakemeldinger på både EyeQ og Efalex i forhold til dette med ADHD, og også lese- og skrivevansker. Ofte er dette symptomer på fettsyremangler, noe mange ikke er klar over, og det kan fort rettes opp med de riktige tilskuddene (i store nok doser).
Kosthold og tilskudd har også vist seg svært bra når det gjelder autisme. Skal se om jeg kan søke frem noe informasjon om dette, for det er uhyre interessant. Hvete- og melkeprodukter var visst verstingene, sammen med sukker.

Jeg har en venninne med en sønn som har autisme,ganske tung sådan
Han har i hele sitt liv levd sukkerfitt og har oppnådd mye bedre resultater enn forventet

Jeg er så bevisst på dette med kosthold, og før vi i det hele tatt fikk diagnosen på vår sønn, begynte jeg å bygge opp reservene hans med EYE Q.
Startet med 6 tabletter daglig i 12 uker, og nå er vi nede i 2 pr.dag
Pål Zeiner begynye å følge dette midtveis i de 12 ukene, og ville ikke (noe ikke jeg ønsket heller) å sette han på andre medisiner
Skolen har også fulgt dette og notert på skjema hvilke utrolige resulater dette har gitt

T.o.m mobbingen har gitt seg, fordi sønnen vår er ikke på langt nær så irritabel og lett å fyre opp som tidligere
Konsentrasjoen er bedret betraktelig, noe som igjen gjør positive utslag m.h.t.Dysleksien hans

M.a.o. kosthold er særdeles viktig

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat