Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 10:35   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hyacinths hundetråd

-en direkte fortsettelse av ødeleggelsen av Tanginas tråd.

Jeg var nødt å sette henne i buret mens jeg dusjet. Buret stod så å si rett utenfor den åpne baderomsdøra. Hun begynte å pipe litt, men jeg dusjet i rekordfart og så eskalerte det med hyling som ikke ga seg. Jeg burde nok aldri ha gjort det i utgangspunktet, men hva gjør man? Hvis man snakker til henne da, belønner man da? Når slipper man henne ut igjen? Hva når hun ikke roer seg ?

Ang mat: Nå laget jeg en herlig blanding av tørrfor og vann, litt hundepølse inni og leverposteivann på toppen. Hun spiste bittelitt. Tror hun plukket ut pølsa. Jeg prøvde å oppmuntre litt, og det er tydelig at hun helst vil spise av hånda, men det får hun ikke. Etter en stund tok jeg maten bort. Håper hun spiser litt mer til neste måltid. Har hatt en hund som ikke spiste tidligere, og barn med spiseproblematikk, så det stresser meg nok litt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat