Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-16, 18:10   #55
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor så opptatt av kaffe? :)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Har kaffe" er på en måte noe som sier at "har endelig fått satt meg ned, summet meg litt, fått koffein og begynner å kvikne til" eller noe i den gata.

Ja, jeg tror også det. I kaffebloggen her på FP fungerer det litt som å melde inn at man er til stede, men ikke har kommet helt i gang enda.

En kopp kaffe (eller te) kan være en etterlengtet pust i bakken på en travel dag, og da er det kanskje de par minuttene folk føler at de har overskudd og hodet over vannet nok til faktisk poste noe på sosiale medier ...

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Heller et bilde av en koselig kaffekopp enn alle disse svette treningsbildene som florerer enkelte dager. Eller bilder av katter.

... men selv tror jeg jeg poster flere bilder av katter enn av kaffe. I alle fall når jeg blar kjapt tilbake i det siste årets IG- og FB-bilder. (Mest fordi de har bedre katter enn kaffe i Hellas, da.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat