Tråd: Vinterferie
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-18, 12:14   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterferie

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Vi hadde vinterferie forrige uke. Eller det vil si, ungene hadde vinterferie og vi voksne tok fri fredag. Vi har begge foreldre med hytte på fjellet, så vi er bortskjemt med reisemuligheter og kan ta slike helgeturer på sparket.

Liten digresjon, men tar "folk flest" vinterferie? I vår omgangskrets var ikke dette vanlig for noen år siden, men nå virker det som flere og flere tar seg fri noen dager. Både folk med og uten skolebarn.

Jeg har vanligvis tatt ut ferie i vinterferien, (sommerferien har jeg sjelden noe særlig mulighet for fri), men hadde ikke tid til det i år. Har inntrykk av at det ikke er så vanlig med vinterferie for de fleste av de mine barn går i barnehage og på skole med. (Oslo Sør.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat