Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-20, 22:19   #203
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Fy faen for en jævla dritt ting å kreve! Hvorfor i all verden skal du være så selvsentrert at du krever at folk utleverer medisinsk dokumentasjon før til tilrettelegger? Det er faen ikke så JÆVLA vanskelig (eller dyrt) å kjøpe glutenfrie pølsebrød, dessuten smaker de skikkelig FÆLT, så dersom de faker dette og må spise det kjipe pølsebrødet, kan du jo for faen bare tenke at de kan skylde seg selv. Folk som påberoper seg allergier og intoleranse med det resultatet at de må spise SKIKKELIG KJIP MAT når de kunne spist god mat, tror jeg er et minimalt problem. Om det i det hele tatt finnes. Å ikke kunne spise det samme som alle andre, alltid måtte be om tilrettelegging eller ha med egen mat, alltid få kommentarer - det er så jævlig dritt, at jeg tror faen ikke noe på at det er noe folk gjør for gøy. De opplever at de har det bedre med kostholdsrestriksjoner, om det er noe som kan bevises på blodprøver eller om det er placebo, det er IKKE DITT FUCKINGS PROBLEM!

Ta deg en bolle, Input. Det sier vel det meste når det ikke er Moria eller korona som får folk til å miste fatningen, men hvetemelet.

Og så tenkte jeg at i sn tråd med denne overskriften var det unødvendig å skrive (tulla!) etter det med legeerklæringen. Vel, så feil kan man ta.

rine er ikke aktiv