Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-11, 09:07   #9
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ipad vs. Samsung Galaxy Tab vs. Mini-PC

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Hvordan et det med programmer, apps og oppgraderinger av GT? Er utvalget like bra som på Itunes? Er det Android/markets? Hvor ofte må de oppgraderes og synkroniseres?

Det er Android Market, ja. Synes alltid jeg finner en app som passer det jeg leter etter, men nå har jeg aldri eid et Apple-produkt annet enn en iPod Shuffle, så jeg er kanskje ikke rette person til å kommentere Apple sine apps. Android synkroniserer seg selv, i alle fall gjør den det på mobilen min (HTC Desire), kun en sjelden gang jeg får beskjed om oppgraderinger.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med iPad 2, men såvidt jeg skjønte så er ikke iPad en telefon? For GalaxyTab er jo en fullblods mobiltelefon i tillegg til å være et nettbrett. Jeg bruker som regel headset eller høyttalerfunksjon, men den kan også holdes opp til øret slik som en vanlig telefon.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat