Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-06, 23:19   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mens vi venter på LOST...

Men jeg er veldig glad i uploadere da... som gjør det mulig.

Personlig synes jeg liksom det er greitt å laste ned TV-serier, men ikke filmer. Åndsverk er det jo begge deler, så det burde ikke være forskjell, men seriene ville jeg jo sett på uansett - bare mye senere. Er det kriminelt å være utålmodig og nå?

Musikk kjøper jeg alltid så fremt jeg finner det jeg vil ha. Laste ned enkeltmusikk gjør jeg bare når jeg absolutt ikke finner det jeg skal noen steder - fordi det er gammalt nytt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat