Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-17, 16:08   #7
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To wolf or not to wolf

Jeg er for ulv, men drikker stort sett svart kaffe. Og det tusler ulv i Østmarka som jeg bor helt inntil, og i Alvdal hvor jeg har skog og hytte.

Jeg blir oppgitt når sauer settes ut i etablerte ulvesoner, og det så kommer overraskende at den blir spist. Og jeg skulle ønske man mistet jegerbevillinga når man skyter ulv helt uten å mene det lissom. "Oi, jeg trodde den var en elg!" Og så hadde det vært interessant å høre fra uavhengige fagfolk om det fungerer å gjøre grep som å bruke gjeterhunder som går på rovdyr, (vet om et par raser men husker ikke navnene nå), faktiske gjetere, og så videre.

Og så hadde det sikkert hjulpet om ulveforkjemperne hadde latt være å fremstille bøndene som griske, blodtørstige djevler.

Ja til bærekraftig ulveforvaltning!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat