Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-15, 15:51   #20
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fortell meg om Nerja og Granada

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det kunne jeg gjort hvis det var meg, mannen og evt sønnen. Men jeg har en tenåring med autisme. Hun trenger forutsigbarhet og stresser nok litt med denne ferien. Hun er vant til å bli drasset med på mye hun misliker, men jeg skulle gjerne funnet et bosted jeg kunne vist henne. En litt ålreit leilighet med basseng, tenkte vi. Men vi finner ingenting. Og har ikke lett. Så det er jo en sammenheng... Men vi vet ikke hvor vi skal lete heller.

Hva slags sted er dere ute etter Hyacinth? Det er mange fine steder å bo, men det kommer jo veldig an på hva dere ønsker og i hvilket område dere ønsker å bo.

Vi er forresten også, av ulike grunner, trege av oss. Har akkurat fikset hotell i Palma og flybilletter fra Palma til Malaga, vi drar om en måned.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat