Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-17, 15:29   #37
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: VGs artikkel om hvordan politiet opptrer for å avsløre pedofili

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg synes det er ganske stor forskjell på å overvåke disse nettstedene og det å drive dem.

Jeg er enig. Og det er ganske stor forskjell på å i en overgangsfase drive et nettsted i et par-tre uker for å få oversikt og hanke inn kriminelle, og å drive nettstedet i flere måneder.

Generelt sett syns jeg ikke politiet skal opptre på en måte som oppfordrer til kriminelle handlinger. Jeg syns heller ikke politiet i utgangspunktet skal utføre eller tilrettelegge for kriminelle handlinger. "Målet helliger midlet" er jeg i utgangspunktet ekstremt skeptisk til.

Med alt som foregår av kriminelle handlinger (det være seg menneskehandel, voldtekt og andre overgrep mot flyktninger, og så videre), så kan jeg styre min begeistring over hvor store ressurser (tid, penger) og i tillegg tvilsomme metoder som har blitt brukt på å holde dette nettstedet i gang i flere måneder.

Hvorfor er det dette som prioriteres, egentlig? Hvorfor er det i akkurat disse sakene det skal være akseptabelt for politi å bryte loven?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat