Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-23, 20:16   #20
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granca e.l. hvis man ikke liker tradisjonell charterturisme

Opprinnelig lagt inn av Pasta, her.

Jeg blir så lei meg på Gran Canaria sine vegne når noen sier at det er turistifisert og usjarmerende.
Det er en nydelig øy med svært mange sjarmerende steder.
Selvfølgelig ikke like værsikre som sørsiden, men jeg har vært på runde i både oktober, november og desember og vært heldig med været.
Jeg nevner i fleng: Mogan og forsåvidt puerto de Mogan (selv om det er mer turistifisert), Agaete, Barranco de Guayadeque, Tejeda, Artenara, Teror, soloppgang på Maspalomas og solnedgang på Pico de las Nieves, Arucas. Las Palmas har også mange fine områder om man går litt bort fra turisttråkket.

Jeg liker meg på Gran Canaria, men ønsker å være forsiktig med å anbefale det hvis noen spesifikt ikke vil ha turistfeller. Det er mange fine plasser. Og været er deilig. Ikke kjempevarmt, men behagelig. Absolutt varmt nok for bikini de aller fleste dager. Men ikke ubehagelig varmt som det kan være om sommeren.

Alt i alt er deg tipp topp for å tanke litt sol og avkobling i en uke eller to.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat