Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-17, 10:20   #19
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nazistene får marsjere, mens motdemonstrant blir lagt i håndjern

Jeg har stor forståelse for at politiet opptråde slik de gjorde.

  • Kort varsel
  • Ikke forberedt
  • Fokus på å forhindre vold
  • Ikke mulighet til å bruke tid på beslutningen
Når det er sagt synes jeg det var uheldig (mildt sagt), men jeg tenker at det er feil fokus å kritisere politiet. Jeg tenker at når det gjelder nynazistiske miljøer er det også kanskje litt for sent å ha fokus når de marsjerer? Interaksjonen burde vært på et helt annnet tidspunkt, etter min mening.

(Dette har ingenting med selv hi å gjøre så det er mer en sidekommentar fra meg: Jeg har forstått det slik at gjengdannelsen i Oslo suser opp. Ikke bare blant nazister, men i flere grupperinger. Har lest at dette er knyttet opp mot at den avdelingen som Eirik Jensen var knyttet opp mot - altså forebyggende politiarbeid - ikke fungerer. Klarer ikke å huske hvor jeg leste dette? )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat